Επιστροφές

Πώς μπορώ να επιστρέψω ένα προϊόν;

Επιστροφές γίνονται δεκτές εντός 7 ημερών από την ημερομηνία αγοράς του προϊόντος, υπό την προϋπόθεση ότι η συσκευασία και το προϊόν είναι άθικτα. Σημειώνεται επίσης ότι στην περίπτωσή που το προϊόν δεν χρίζει αντικατάστασης λόγο προβλήματος, τα έξοδα αποστολής της επιστροφής επιβαρύνουν τον πελάτη. Σε περίπτωση που δεν θα πληρούνται οι παραπάνω όροι οι επιστροφές δεν θα γίνονται δεκτές.
Για την αλλαγή ελαττωματικών προϊόντων θα πρέπει απαραιτήτως να συμπληρώσετε την παρακάτω φόρμα. Σημειώνεται ότι αλλαγή πραγματοποιείται μετά τον έλεγχο και την επιβεβαίωση ελαττώματος από την αντίστοιχη επίσημη αντιπροσωπεία ή τον κατασκευαστή. 

Πώς μπορώ να επιστρέψω ένα προϊόν;

Πριν την επιστροφή κάποιου προϊόντος, παρακαλούμε πρώτα επικοινωνήστε μαζί μας με τα στοιχεία σας και τους λόγους της επιστροφής.

Επικοινωνήστε με το τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών μέσω τηλεφώνου ή e-mail για να συζητήσουν το δικαίωμά σας για την επιστροφή του προϊόντος, για να προχωρήσετε με την ολοκλήρωση της επιστροφής σας.

Καλέστε μας στο: (+30) 210 68 49 335
ή μέσω e-mail στην διεύθυνση: support@bizermani.gr
Δευ-Παρ: 10:00 πμ – 13:00 μμ

Πότε μπορώ να επιστρέψω ένα προϊόν;

Η πολιτική επιστροφών μας  είναι σύμφωνη με τα δικαιώματα και τα ένδικα μέσα που περιλαμβάνονται στους δημοσιευμένους όρους χρήσης, και σε περίπτωση σύγκρουσης μεταξύ των όρων χρήσης και αυτής της πολιτικής, οι όροι χρήσης θα υπερισχύουν.

Για την αποφυγή αμφιβολιών, τίποτα σε αυτή την πολιτική δεν θα επηρεάσει ή τροποποιήσει τα νόμιμα δικαιώματά σας στην ακύρωση αγοράς σύμφωνα με τους δημοσιευμένους όρους χρήσης.

Αν αλλάξετε γνώμη ...

Σε περίπτωση που το/τα προϊόντα δεν σας ικανοποιούν και θέλετε να τα επιστρέψετε σε μας ή να τα ανταλλάξετε με άλλα, ισχύουν οι ακόλουθοι όροι:

Θα πρέπει να μας ενημερώσετε εγγράφως για την ακύρωση.

Τα αγαθά πρέπει να επιστραφούν εντός 7 εργάσιμων ημερών από την παραλαβή τους. Αν τα εμπορεύματα έχουν παραληφθεί πάνω από 14 μέρες πριν και ήταν λιγότερο από 3 μήνες από τότε που έγινε η αγορά τους μπορούν επίσης να επιστραφούν, αλλά ένα ποσό διεκπεραίωσης, θα χρεωθεί.

Το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών θα πρέπει να έρθει σε επαφή μαζί σας πριν από κάθε επιστροφή ώστε να δημιουργηθεί η απαραίτητη αναφορά επιστροφής / ακύρωσης.

Όλα τα στοιχεία θα πρέπει να επιστρέφονται στην αρχική τους συσκευασία και χωρίς να έχει αποσφραγισθεί για να είναι δυνατή μια πλήρη επιστροφή. Διατηρούμε το δικαίωμα μας να χρεώσουμε για την εκ νέου συσκευασία ανάλογα με την περίπτωση.

Μεταφορικά έξοδα για ανεπιθύμητες επιστροφές θα σας επιβαρύνουν.

Η συσκευασία μεταφοράς θα πρέπει να είναι επαρκής για τη μέθοδο μεταφοράς. Δεν μπορούμε να δεχτούμε καμία ευθύνη για ζημίες που προκαλούνται από το μεταφορέα σας.

Η επιστροφή σας θα πρέπει να συνοδεύεται από την απόδειξη αγοράς, το όνομα σας, τη διεύθυνση και τον αριθμό τηλεφώνου, τον κωδικού παραγγελίας (οι περισσότερες από αυτές τις πληροφορίες αναφέρονται λεπτομερώς στην απόδειξη ή το τιμολόγιό σας). Θα το εκτιμούσαμε πολύ εάν περικλείσετε στοιχεία για τους λόγους που θέλετε να επιστρέψετε το προϊόν.

Εάν το προϊόν είναι ελαττωματικό ...

Εάν τα αγαθά είναι ελαττωματικά ή έχουν καταστεί ελαττωματικά και είναι εντός της περιόδου εγγύησης τους, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας με τις λεπτομέρειες της βλάβης. Το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών θα επικοινωνήσει μαζί σας και θα μεριμνήσει ώστε τα προϊόντα να επιστραφούν σε μας για επισκευή - ή θα σας προσφέρει την δυνατότητα αντικατάστασής τους, αν η επισκευή δεν είναι δυνατή.

Εάν το προϊόν έχει υποστεί ζημιά κατά τη μεταφορά ...

Σε περίπτωση που λάβετε οποιοδήποτε δέμα από εμάς που έχει εμφανή χτυπήματα από την μεταφορά του και/ή περιέχει κατεστραμμένα αγαθά ή πιθανώς χτυπινμένα αγαθα, αυτό θα πρέπει να κοινοποιηθεί στο Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών, το συντομότερο δυνατόν, αλλά όχι αργότερα από 7 ημέρες από την παραλαβή του, το οποίο θα φροντίσει για την επιστροφή και την αντικατάστασή του. Αν έχετε χρησιμοποιήσει ένα κατεστραμμένο προϊόν, θεωρείται ως αποδεκτό από εσάς και το μόνο που δικαιούστε είναι η επισκευή και όχι η αντικατάστασή του. Παρακαλούμε να δώσετε τα στοιχεία της τυχόν βλάβης. Το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών επικοινωνήσει μαζί σας και θα μεριμνήσει ώστε τα προϊόντα να επιστραφούν σε μας για αντικατάσταση.

Αν έχετε λάβει λάθος προϊόν ...

Αν το περιεχόμενο της παράδοσης διαφέρει από ό, τι αναμένατε ή ό, τι αναγράφεται στην απόδειξη ή στο τιμολόγιο σας, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας αναφέροντας το προϊόν που θα έπρεπε να έχετε παραλάβει και τα στοιχεία εκείνου που πραγματικά παραλάβατε. Το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών θα επικοινωνήσει μαζί σας για την επιστροφή του και την αντικατάστασή του χωρίς δική σας χρέωση.

Αν κάτι λείπει από την παραγγελία σας ...

Σε περίπτωση που κάποια αποστολή προς εσάς είναι ελλιπής παρακαλούμε επικοινωνήστε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών εντός 7 εργάσιμων ημερών και θα φροντίσει ευχαρίστως για την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας.

Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων, η επιστροφή των χρημάτων σας θα ολοκληρωθεί εντός δεκαπεντε ημερών από την ημερομηνία που θα παραλάβουμε τα προϊόντα. Μετά την παρέλευση των 10 ημερών, υπεύθυνες για οποιεσδήποτε απαιτήσεις καθίστανται οι επίσημες αντιπροσωπίες Ελλάδος για τις μάρκες που αντιπροσωπεύουν.